reklama

Sila okamihov

Mohla by byť magická a ja vlastne verím, že bude. Magická preto, že si niekto niekedy povedal, že niektoré čísla majú význam, symboliku a sú magické. A potom špeciálne magický, preto, že ženy to tak občas cítia, keď sa má stať niečo plné a čo sa aspoň na istý čas zapamätá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ľudia v mojom letnom obzore sa mi zdajú byť krajší spokojnejší. Akoby odľahlo ich pokožkám. Môžu lepšie dýchať a vstrebávať horkosť svetelnú, prevetrať chodidlá. Môžem sa pozrieť aj cez sklíčka, čo ukazujú mužskú rozjarenú žiadostivosť a u žien možnosť dokázať svojim svetom stajlingové (ne)zručnosti. Ja prijímam obrazy cez tie svoje, čo som výhodne nakúpila vo výpredaji a môžem s pokojom v hrudi povedať, že mi sadnú. V nich vidím, to, čo vidieť chcem. Krásno. A keď ma veselo pozdraví vietor, opadnú mizantropické neduhy a úsmev zasadne. Ako keď ma míňal jeden šedý muž s úsmevnou dierkou medzi prednými zubami. Kebyže sa neusmeje, nezbadám medzeru. Stal by sa z neho iba míňajúci sa muž v mojom dni. Aj z obyčajnej sivoty sa môže stať stredobod alebo aspoň dúha.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som zimné dieťa, čo neznáša zimu a miluje jeseň. Leto je leto. Krásne sparné svetlé vlhké voňavé a pestré. Na zážitky, možnosti, miesta, ľudí a lásku. Dnes má byť najdlhší deň, teda aspoň tak sa so mnou o tom podelil brat a ja mu verím, lebo pozerá správy. Za mňa. Ja nemôžem a on má ešte len trinásť, tak ešte môže. Jednoducho dlho vidíme na cesty. Máme sa chuť prechádzať, príjímať teplo a silu zeme. Rada sledujem túto prirodzenosť.

C je dieťa čerstvo letné a tiež mám dojem, že leto neprijíma celou svojou bytosťou. Kebyže chce, môže vyzerať ako zlatistá talianska kráska so zmyselnými perami a očami, ktoré jednoducho dostanú do neznáma. Ibaže to ona ukáže prstom na slnko, zaškúli naň a povie: „Tak, a teraz ma môžeš trošku pohladkať, dobre?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prekypuje vernosťou. Voči svojej pohodlnosti, štýlu, ľudskosti a všetkému, čo tvorí každú bunku jej podstaty. Miluje rozprávky a aj fantasy filmy sleduje. Sníva. Ako žena, ako umelec, kreatívec, krehká a prítulná račica. Myslí. Pohráva sa tiež s filozofiou a so psyché. Keď sa jej dá, pridá k tomu aquarel alebo iné farbiace techniky.

Bývava zrnkom cukru, čo osladí každý nápoj trpkých životov. Býva aj liečivým emotikonom. Aj vŕbou s hodvábnymi listami, čo privinú, keď môžu. Do svojej studne dovolí nazrieť iba vyvoleným a odchlipnúť si trošička alebo vhodiť do nej šťastnú mincu. Svoje poľné kruhy vysadila z kvalitnej a silnej pšenice. Vyhubila ich od vlčích makov. Sú na prvý pohľad pekné. Keď je ich veľa pokope, sú aj krásne, ale neverí im.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mohlo by sa zdať, že väčšinou posedkáva pri monitore a so zdravým (ne)pokojom vstrebáva prítomnosť. C však obsahuje čísla iných skutočností, čo obohacujú. Keby aj jedného človeka spraví šťastným, zbohatne celý svet. Nejednu zásluhu schováva po vreckách.

Môže si dovoliť kráčať súkromne sebavedome a keď je smädná, zužitkovať to prirodzene ako pitnú vodu. Neponáhľa sa a nájde skratky aj tam, kde sa druhým zdá, že je slepá cesta. Baví ju to ..keď jej môžu, hoci aj nahlas závidieť. Ale verte, že aj raky s klepetami môže nebadane privaliť kameň a vtedy hladné zdania preskočí tŕnistá skutočnosť. Ale iba na čas. Vždy príde niekto, kto vráti zrnko cukru a upevní poľné kruhy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naša cesta bola kostrbato nejasná, ale bola a dnes je to bytostne neodvrátiteľné. Jednoducho to tak musí byť. Inak si neviem predstaviť môj vesmír.

Neviem, či číslo dva v jej knihe života je výnimočným alebo sa jej s niečím spája. Možno v piatok 22. počas narodeninového dňa 22. roku života v 12. bytovke a 12. byte v roku 2012, začne niečo prelomové. Verím v to a prajem jednej z mojich vytrvalých priaznivých duší, aby dosahovala body a vrcholy, o ktorých sníva, aby zrela do sýtočervena ako jej obľúbené jahody a okrem kopy iných vecí aj moc, ktorá zostrí a vypne všetky jej zmysly a vnemy, aby jej mohli pomôcť udávať správne smery.

Adriana Hricková

Adriana Hricková

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

stále sa nachádza.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu